8 Nisan 2015 Çarşamba

Çocuklarınızı Gerçekten Seviyor Musunuz?

Neden soruyorum, çünkü pek çok anne babanın çocuklarına zarar veren davranışlarını, sözlerini görüyor, duyuyorum.Sadece tanık olduğum kısımları bile beni ürkütüyor ve bu ailelerin evlerindeki yaşantısı, iletişimi nasıl diye endişeleniyorum. Bence çocuklarımıza, ailemize olan sevgimiz güdüsel kalmamalı. Yani içimizden gelen haliyle kalmamalı. Çünkü içimizden gelen biraz ilkel olabilir ve bu sevgimizi yanlış sunmamıza yol açar. Hem insan dediğin zaten duygusu ve davranışı hakkında düşünendir. değil mi? Sevgimizi nasıl sunacağımız konusunda, davranışlarımızı kontrol etmenin yolları hakkında düşünmeliyiz. Bu konu nereden çıktı derseniz, şiddet hep gündemde ve bunun kaynağını kurutmak, çözüm için nedenlere de bakmak gerek. Malum pek çok aile çocuk yetiştirme konusunda 'çuvallıyor'. Güzel bir eğitim videosu.Ailelere yararlı olması dileğiyle paylaşıyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder